Πολιτική Επιστροφών
Πολιτική Επιστροφών
1. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει την παραγγελία του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της, χωρίς να αιτιολογήσει το λόγο της επιστροφής. Σε αυτή τη περίπτωση η επιστροφή γίνεται με ευθύνη και έξοδα του πελάτη και η εταιρία μας δεσμεύεται σε επιστροφή του ποσού της παραγγελίας εντός 14 ημερών από την παραλαβή της επιστροφής.
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός των 14 ημερών είναι να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχει αφαιρεθεί καμία σήμανση (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) και στις ηλεκτρικές / ηλεκτρονικές συσκευές να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα, πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους).
Σημαντικό είναι επίσης η επιστροφή να συνοδεύεται από τα παραστατικά αγοράς (απόδειξη λιανικής / τιμολόγιο πώλησης).
Για τα είδη και προϊόντα που σχετίζονται με την υγιεινή (π.χ. μαγιώ, εσώρουχα, κάλτσες, ξυραφάκια, κλπ), επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.
1.2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σε περίπτωση υπαναχώρησης το ποσό της επιστροφής χρημάτων περιλαμβάνει το κόστος του προϊόντος καθώς και το βασικό κόστος μεταφορικών. Χρηματικά ποσά που προκύπτουν από πρόσθετες υπηρεσίες (όπως η υπηρεσία της αντικαταβολής) δεν περιλαμβάνονται στο τελικό χρηματικό ποσό της επιστροφής.
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή της παραγγελίας. Σε περίπτωση πληρωμής της παραγγελίας με αντικαταβολή courier, ο πελάτης μαζί με το αίτημά του για επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να μας ενημερώσει και με έναν αριθμό τραπεζικού λογαριασμού.
2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η εταιρία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε η αποστολή της παραγγελίας να περιέχει τα σωστά προϊόντα που έχει παραγγείλει ο πελάτης και το προϊόν που θα αποσταλεί στον πελάτη να είναι πλήρως λειτουργικό και χωρίς φθορές.
Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή του προϊόντος διαπιστώσετε ότι αυτό διαφέρει από αυτό που παραγγείλατε ή ότι αντιμετωπίζει κάποιο ελάττωμα θα πρέπει να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας στα στοιχεία που θα βρείτε στην σελίδα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Κατά την επικοινωνία με το τμήμα υποστήριξης της εταιρίας μας θα ερωτηθείτε εάν θέλετε να προχωρήσετε σε Υπαναχώρηση, να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση του προϊόντος, να προχωρήσουμε σε πίστωση του ποσού της παραγγελίας στον λογαριασμού του ηλεκτρονικού καταστήματος μας ή να γίνει άτοκη επιστροφή του ποσού της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση λανθασμένης εκτέλεσης της παραγγελίας ή ελαττωματικού προϊόντος κατά την παραλαβή το κόστος επιστροφής και αποστολής της αντικατάστασης αναλαμβάνεται από την εταιρία μας και δεν επιβαρύνεται ο πελάτης.
3. ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την ακύρωση της παραγγελίας του, αυτή θα πρέπει να γίνει πριν την αποστολή της από την εταιρία μας. Σε περίπτωση που η εταιρία μας έχει προχωρήσει σε αποστολή της παραγγελίας, ο πελάτης θα πρέπει να ακολουθήσει την διαδικασία του δικαιώματος της Υπαναχώρησης.
4. ΠΡΟΪΟΝΤΑ - ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Τα διατιθέμενα από την εταιρία μας προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας και από γραπτές οδηγίες χρήσης (εκτός των απλών στη χρήση προϊόντων) στην ελληνική γλώσσα. Σε περίπτωση μη ύπαρξης οδηγιών στην ελληνική γλώσσα (άλλα ύπαρξης σε άλλη γλώσσα όπως τα Αγγλικά) αυτό θα αναφέρεται ξεκάθαρα στην σελίδα παρουσίασης του προϊόντος.
Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον ο πελάτης διαθέτει την απόδειξη αγοράς συσκευής καθόλη την διάρκεια της εγγύησης, εφόσον δεν έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.), η βλάβη να μην εξαιρείται βάσει του εντύπου εγγύησης του κατασκευαστή και η βλάβη να μην έχει δημιουργηθεί από υπαιτιότητα του πελάτη.
** Σε κάθε περίπτωση που εμφανιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία ή τα προϊόντα ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρίας, στα στοιχεία που εμφανίζονται στην σελίδα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.